Ook bij Van Hessen volgen wij het advies van de overheid strikt op en hebben wij een aantal noodzakelijke maatregelen getroffen.
Vanaf maandag 16 maart hebben wij een minimum bezetting op kantoor, waarbij we zorgen dat de helpdesk van onze verschillende productgroepen wel steeds bemand is. Andere medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis. Onze supportafdelingen blijven dus zeker bereikbaar via de gebruikelijke kanalen. Wij doen er alles aan om de gemaakte afspraken in de SLA's na te komen, zolang dit op een veilige en verantwoorde manier voor onze werknemers kan.
De verplichte sluiting van de restaurants, de vrijwillige sluiting van vele hotels en de onmogelijkheid tot reizen leidt ertoe dat het merendeel van onze projecten tot nader te bepalen datum uitgesteld werd. Geplande werkzaamheden op locatie bij de klant kunnen doorgaan zolang deze in veilige omstandigheden kunnen. Om duidelijke redenen schrappen wij momenteel face-to-face opleidingen, waar mogelijk kan een remote trainingssessie met video conference opgezet worden.
Gewijzigde omstandigheden noodzaken ons bij te sturen waar en wanneer nodig. Wij houden u zeker op de hoogte van eventuele aanpassingen. In tussentijd wensen wij iedereen veel sterkte en een goede gezondheid.