NL | FR | EN |

Oracle Hospitality Suite8 - PMS

  • Uitstekende operationele uitvoering en efficiëntie
  • Optimale functionaliteiten
  • Til de gastbeleving naar een hoger niveau
  • Verkrijg bruikbare gastinformatie

Superieure service maakt het grote verschil

Perfecte gastheren zijn makkelijk te herkennen. Ze vervullen de wensen van hun gasten met een oprechte glimlach. Met de Oracle Hospitality Suite8 oplossing heb je altijd uitgebreide gastinformatie bij de hand waardoor je kan anticiperen op de wensen van de gast.

De software biedt een 360-graden overzicht van geregistreerde gasten, met een uitgebreid profiel en inzicht in alle transacties. Dit maakt de additionele (online) sales eenvoudiger, zoals de verkoop van kamer- en tafelreserveringen, vouchers en ticketaankopen.

De interne communicatie en werkzaamheden verlopen soepel, dankzij de ingebouwde mogelijkheden voor online distributie, restaurants, conferenties en events. Suite8 zorgt voor gestroomlijnde processen en een optimale samenwerking.

Met Oracle Hospitality Suite8 heb je een complete, schaalbare, aanpasbare en volledig geïntegreerde hotelmanagement oplossing in handen voor al je hotel activiteiten. En dat vanuit een enkel platform.

Waar blinkt Suite8 in uit:

CRM

Elke afdeling in het hotel heeft toegang tot, en werkt met, dezelfde gastprofielen. Hierdoor wordt het omgaan met gastprofielen een automatisch onderdeel van de dagelijkse gang van zaken wat de gasttevredenheid ten goede komt. Want jij kent jouw gasten als geen ander en deze waardevolle kennis wordt verzameld in het hart van de Oracle Hospitality Suite8 CRM-module.

  • Kopieer profielen of voeg ze samen
  • Uitgebreide profielkoppeling
  • GDPR & PCI-DSS-compliant
  • Interdepartementaal gebruik
  • Beheer taken & activiteiten, gast opmerkingen en voorkeuren
  • Verzorg mailingen, persoonlijke correspondentie en questionnaires

Front Office

Oracle hospitality Suite 8 is uitgerust met alle functionaliteiten om de gastbeleving te verhogen. Alle dagelijkse activiteiten zoals de aanname van reserveringen, frontofficewerkzaamheden, housekeeping, stroomlijnen van interne processen en communicatie worden geborgd in Suite8. Dat is operationele efficiency ten top.

  • Reserveringsmanagement & dynamic pricing
  • Uitgebreide rapportages
  • Loyality & memberschip
  • Cadeaubonnen & vouchers
  • Bed management
  • Tafelreserveringen
  • Huiskeeping en technisch onderhoud
  • Groep, blok, banquet reserveringen
  • Geïntegreerde upselling tool

Passende integraties voor een snel veranderende markt

In een dynamische industrie als de hospitality, veranderen servicestandaarden en gastenwensen voortdurend. Met Oracle Hospitality Suite 8 kun je integreren met applicaties van derden, zodat je inspeelt op de laatste ontwikkelingen. Zo kan jouw team zich blijven richten hun belangrijkste doel, de gast en de gastervaring.

De integraties variëren van POS-oplossingen, sleutelsystemen, gebouwbeheer, wifinetwerken, housekeeping applicaties, betaaloplossingen of check-in kiosken. Opties voor het creëren van een bijzondere guest journey.

Online distributie

Hoe vinden gasten jouw hotel? Gasten hebben veel opties als ze zoeken naar een passend hotel.  Zoals online platforms, OTA’s, reisbureaus met global distribution systems (GDS), maar ze kunnen ook direct boeken op jouw website. Oracle Hospitality Suite8 regelt dat je aantrekkelijk en up-to-date gepositioneerd bent op alle relevante reserveringswebsites. Zo trekt jouw hotel de aandacht in een zeer competitieve markt.

  • Prijs, beschikbaarheid & restrictie updates in Suite8, worden direct ververst op de verschillende distributie platformen
  • Beschikbaarheid per kamertype
  • Flexibel room management door de inzet van diverse kamertypes, voor o.a. de uitbreiding of inperking van beschikbaarheid
  • Dynamische of reguliere prijsstellingen
  • Profiel matching
  • Integreert met de belangrijkste distributiepartners

Conference en Catering Management

Oracle Hospitality Suite8 heeft een geïntegreerde en standalone module voor banquets en conferenties. Deze uitgebreide conference & catering module heeft alles in huis voor het verkopen van vergaderingen, maken van reserveringen en coördineren van de operationele uitvoering.

Alles is geïntegreerd in dezelfde module. Van informatieaanvragen, het versturen van offertes en bevestigingen, forecasting, communicatie tot het managen van de uitvoering. De conference en cateringmodule is de ideale oplossing voor het hosten van vergaderingen, evenementen en tentoonstellingen.

  • Reserveringsmanagement
  • Agenda functionaliteit
  • Het maken van complete boekingen
  • Snel veranderingen op de factuur boeken
  • Revenue forecasting
  • Inventory control (bij gebruik van audiovisuele apparatuur)
  • Automatische taken en activiteiten
  • Uitgebreide rapportage
  • Geïntegreerd met PMS Suite8

Financiën & rapportages

Zit strak op je cashflow en laat geen facturen openstaan.

Het bijhouden van openstaande facturen kan tijdrovend zijn en heeft een negatieve impact op de resultaten. Met de geïntegreerde debiteurenmodule van Oracle Hospitality Suite8 ben je in staat om alle openstaande facturen bij te houden en automatische herinneringen te genereren.

In de back-office module kunnen alle inkomsten en betaalgegevens geëxporteerd worden naar een extern boekhoudsysteem. Dit vermindert de kans op fouten binnen je financiële administratie.

Uitgebreide rapporten zijn beschikbaar voor meer inzicht.

  • Geautomatiseerde herinneringen
  • Definieer automatisch of handmatig de vervaldata van openstaande facturen
  • Verwerk betalingen
  • Integratie met alle belangrijke boekhoudsystemen
  • Uploads mogelijk in bijvoorbeeld csv or xml
  • E-facturatie in PEPPOL-formaat
  • Rapporten zijn volledig aanpasbaar of kunnen op verzoek worden gemaakt

HOE KUNNEN WIJ JE HELPEN?

Wil je een demo of meer informatie over Suite8 PMS?

Laat ons weten hoe we je kunnen helpen. Neem direct telefonisch contact met ons op, of laat een bericht achter via het contactformulier. We nemen snel contact met je op.

Meer informatie? Neem op elk moment contact met ons op!

Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"De professionaliteit en snelle reacties en adviezen zijn de sleutel tot succes tussen onze bedrijven. Binnenkort gaan we de zaken weer upgraden en we kijken nu al uit naar een jarenlange samenwerking."

Raf Willems Gresham Belson Hotel Brussels
Van Hessen

Laarstraat 35
BE-3190 Boortmeerbeek
Tel: +32 16 60 70 20
info@vanhessen.be

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
2021 VAN HESSEN - Alle rechten voorbehouden
Privacy policy | Algemene voorwaarden Van Hessen |