De helpdesk is alle werkdagen (uitgezonderd Belgische feestdagen) bereikbaar van 9.00 - 17.00 uur. Een wisselend team van medewerkers staat continu klaar om u te woord te staan. Indien uw vraag telefonisch niet af te handelen is, kunnen zij via remote verbinding uw systeem benaderen en zo bepaalde aanpassingen doen of storingen verhelpen.
Voor ondersteuning buiten de kantooruren, verwijzen wij naar de bereikbaarheid van onze supportdienst zoals vermeld in de afgesloten support overeenkomst.
Vergeet niet om telkens duidelijk uw contactgegevens te vermelden!
Voor dringende storingen kunt u onze helpdesk medewerkers bereiken op onderstaande telefoonnummers.
PMS / Front Office | +32 (0)16 60 70 20 |
Materials Control (MC) | |
Food & Beverage (F&B) | |
POS / Kassasystemen | |
Systems | |
Technische dienst | |
Ariane Kiosk |
Niet dringende software storingen of support aanvragen kunt u melden via onderstaande e-mail adressen.
PMS / Front Office systemen | fo@vanhessen.be |
Sales & Catering (S&C) Conference & Catering Management (CCM) | sc@vanhessen.be |
Of stuur een fax naar +32 (0) 16 60 70 19 |
Materials Control (MC) / Food & Beverage (F&B) | fb@vanhessen.be |
POS / kassa systemen | pos@vanhessen.be |
Systems | systems@vanhessen.be |
Technische Dienst | td@vanhessen.be |
Ariane Kiosk | kiosk@vanhessen.be |
Of stuur een fax naar +32 (0) 16 60 70 19 |