NL | FR | EN |

Full-stack IT-oplossingen voor
Conference & events

  • PMS, POS en Conference & Events,
    allemaal in één platform
  • De basis voor slimme en
    winstgevende beslissingen bij banquets
  • De meest uitgebreide en
    effectieve Banquet Sales Modules
    voor volledig overzicht en flexibiliteit

Guide. Deliver. Care.

Wij helpen je graag met het vinden van de perfecte IT oplossing voor jouw Conference & events afdeling. Bel ons op +32 16 60 70 20, of laat een bericht achter op sales@vanhessen.be

Het managen van de zowat meest uitdagende afdeling binnen de hospitality, was nog nooit zo makkelijk

Als je op Banquets werkt, en vergaderingen en events coördineert, weet je hoe belangrijk goede communicatie, organisatie en planning is. Het is tijdrovend werk en elke kleine fout kan het verschil betekenen tussen een succesvol of rampzalig evenement. Het hele proces, van begin tot eind, moet soepel verlopen. Vanaf het eerste contact, de reservering, het in kaart brengen van alle wensen, communicatie naar betrokken afdelingen tot de aftersales. Het valt en staat met het kleinste detail.

Met de oplossingen van Van Hessen, is het professioneel en lucratief runnen van jouw conference & events afdeling binnen handbereik. Wij regelen dat jij de beste oplossing en service tot je beschikking hebt.

Volledig zicht op je salesactiviteiten, in één platform

  • Gebruik de beste planning en organisatie tools
  • Optimaliseer het gebruik van ruimten en middelen, en verhoog de omzet
  • Overzicht en yielden vanaf één dashboard
  • Inventariseer automatisch de apparatuur voorraad
  • Update de boeking status en stem je verkoop hier op af

Je speelt Champions League met de Conference & Event software die Van Hessen biedt

Een gestroomlijnde uitvoering door het gehele proces te structureren

  • Het stelt je in staat om de perfecte gastheer/-vrouw te zijn
  • Alle informatie binnen handbereik
  • Een goede voorbereiding is het halve werk. Plan operationele werkzaamheden tot in detail
  • Reageer snel op onverwachte lastminute aanvragen
  • Hou je food cost onder controle
  • Rooster je team effectief in
  • Heldere communicatie tussen afdelingen

Ga los en haal alles uit je systeem met deze extra mogelijkheden:

  • Op maat gemaakte offertes en contracten, per marktsegment
  • Je systeem op tablet mee tijdens afspraken, met de OPERA Cloud Sales & Events module
  • Integreer met booking agents in het meetings & events segment
  • Revenue management op banquet sales
Meer over onze Sales & Event oplossingen

Onze oplossingen:

OSEM – OPERA Sales & Event management
- voor OPERA Cloud PMS
Sales & Catering management
- voor OPERA PMS
Conference and Catering management
- voor Suite8 PMS

 

Dit is VAN HESSEN

Heb je zaken op orde met onze full-stack oplossingen, zodat jij kan focussen op andere aspecten van je business.

GUIDE.  Wij adviseren en gidsen je naar de beste oplossing voor jouw bedrijf
DELIVER. Wij zorgen dat het werkt en geven eersteklas service
CARE. Wij zijn er voor je

Ben je er niet zeker van welke oplossing het beste bij je past?

Laten we het samen uitzoeken! Neem contact op en wij begeleiden je persoonlijk door de wirwar aan IT-oplossingen.

Hoe kunnen wij je helpen?
Laat een bericht achter en wij nemen snel contact op!

Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"De professionaliteit en snelle reacties en adviezen zijn de sleutel tot succes tussen onze bedrijven. Binnenkort gaan we de zaken weer upgraden en we kijken nu al uit naar een jarenlange samenwerking."

Raf Willems Gresham Belson Hotel Brussels
Van Hessen

Laarstraat 35
BE-3190 Boortmeerbeek
Tel: +32 16 60 70 20
info@vanhessen.be

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
2021 VAN HESSEN - Alle rechten voorbehouden
Privacy policy | Algemene voorwaarden Van Hessen |