Oracle MICROS Simphony
Point of Sale System
- Dé meest krachtige POS-oplossing voor
compleet restaurant management - Premium alles-in-één
Cloud POS-platform - Volledige controle over jouw
F&B-organisatie
Simphony Point of Sale, de ruggengraat van jouw horecabedrijf
Het is belangrijk dat je team optimaal kan presteren en daar zijn de juiste middelen voor nodig. Door de ruime ervaring van MICROS in horeca kassasystemen, gecombineerd met Oracle’s database en cloud-omgeving, is Simphony POS dé premium cloud hospitality managementoplossing die er is. Het biedt de beste point of sale (POS) en back-office functionaliteit voor elke type horecabedrijf. Voeg daar de eersteklas Van Hessen care & support aan toe en je hebt goud in handen.
Het runnen van een professioneel restaurant en het creëren van de ultieme gastbeleving is nog nooit zo makkelijk geweest!
Bekijk onze hardware voor Simphony POSWaar blinkt Simphony zoal in uit:
De superieure POS-oplossing
Simphony kan worden ingezet in verschillende vakgebieden en past bij alle soorten horecaconcepten. Van quick service tot fine dining, van familierestaurant tot restaurantketens. Het biedt de meest geavanceerde functionaliteiten, die innovatieve en kieskeurige klanten en franchisenemers nodig hebben.
- Uitgebreide integratiemogelijkheden met o.a. Property Management Systems (PMS) en betalingsinterfaces
- Te gebruiken door elk type horecabedrijf
- Makkelijk plaatsen van bestellingen, zowel mobiel als via terminals
- Directe keuken communicatie
- Real-time rapportage en analyses
- Opschalen naar meerdere outlets of bedrijven
Simphony in the cloud
Profiteer van de befaamde Oracle Cloud infrastructuur. Gegevens worden veilig opgeslagen en er vinden regelmatig prestatie controles en updates plaats.
- Gedegen data security
- Automatische updates
- Altijd de laatste versie van Simphony
- Gegevens in de cloud kunnen beschikbaar worden gemaakt voor derden
Verbeter en personaliseer
Je bent vrij om je Simphony POS te personaliseren, van jouw branding te voorzien en functionaliteiten toe te voegen die cruciaal zijn voor jouw horecabedrijf.
Voorzie jouw POS-systeem van je eigen huisstijl door bepaalde thema’s, kleuren en content te kiezen, zoals logo’s, afbeeldingen en tekst. Je kunt de gewenste taal instellen voor je team en gasten op diverse locaties.
Heb je meer functionaliteiten nodig of groeit jouw bedrijf? Breid Simphony POS uit met de beste integraties. Van betaaloplossingen, keuken- en voorraadbeheersystemen tot loyaliteitsprogramma’s. Of koppel Simphony POS aan andere systemen in je bedrijf zoals PMS-oplossingen voor hotels en Sales & Event-oplossing voor meeting & event locaties.
Over Property Management Systems (PMS)Rapportages en analyses (R&A)
Met de ingebouwde R&A kun je real-time de omzetten en verkopen monitoren, waardoor je direct beslissingen kunt nemen op basis van de meest recente informatie.
Kies uit het grote aantal standaard rapporten, ontwikkel je eigen rapportages of gebruik de Business Intelligence API voor de integratie met andere systemen.
- Talrijke vooraf gedefinieerde rapporten
- Uitgebreide omzetrapportages op verkoopperiode of voor specifieke outlets of vestigingen
- Rapporten automatisch verzonden per e-mail of te exporteren naar Excel, PDF of CSV
- Aangepaste rapportages
- Audit & analyse, informatie tot in het kleinste detail
- InMotion smartphone app
Simphony, altijd tot je dienst
Simphony blijft altijd werken, zelfs als het internet even niet werkt.
- Verlies geen gegevens
- Houd het werktempo vast
- Blijft tafelrekeningen splitten
- Keukencommunicatie blijft werken
- Lokale rapportage blijft beschikbaar
- Automatische update naar de cloud zodra de internetverbinding is hersteld
Online ordering & delivery by Oracle MICROS Simphony POS
Regel het online bestellen en bezorgen met Simphony. Update jouw menu direct in het POS-systeem en synchroniseer met je webshop, QR-menu of kiosk.
Integreer met menu databases van externe partijen door middel van API.
- Geautomatiseerde menusynchronisatie
- QR bestellen in je restaurant of vanuit de hotelkamer
- Jouw eigen webshop en bestelpagina
- Integratie met meerdere bezorgdiensten zoals UberEat, TakeAway.com en Deliveroo
- Perfecte oplossingen voor cloud kitchens
Gift & Loyalty
Loyale en terugkerende gasten zijn van groot belang voor ieder horecabedrijf. Dus waarom zou je jouw omzet niet verhogen met het Oracle MICROS Gift & Loyalty programma?
Dit programma kan worden beheerd vanuit één eenvoudig te gebruiken centraal platform binnen het Oracle MICROS Simphony POS.
- Het Gift & Loyalty programma dat ervoor zorgt dat gasten blijven terugkomen
- Verhoog de omzet
- Bouw aan de loyaliteit van je gasten met flexibele promoties
- Verkopen van cadeaubonnen
- Naadloos geïntegreerd in Oracle MICROS Simphony POS
Enterprise Management Console: het hart van je horecabedrijf
Manage Simphony vanuit één applicatie en heb altijd toegang.
- Gebruik configuratiewizards om menu-items, medewerkers, kortingen etc. toe te voegen
- Definieer specifieke data gebieden bij multi-property organisaties
- Ultieme flexibiliteit en meertalig
- Flexibele prijssetting per kanaal, concept, regio, land, franchisenemer etc.
- Alle aanpassingen en integraties worden centraal beheerd
- Controleer de operationele status van diverse werkstations
- Slimme helpfunctie
HOE KUNNEN WIJ JE HELPEN?
Wil je een demo of meer informatie over Simphony POS?
Laat ons weten hoe we je kunnen helpen. Neem direct telefonisch contact met ons op, of laat een bericht achter via het contactformulier. We nemen snel contact met je op.