NL | FR | EN |

Oracle OPERA PMS

  • Een uitgebreid en slim Property Management Systeem
  • Solide & gedegen software
  • Meer dan 4000 integratie partners

Operationeel uitblinken met deze gewaardeerde en betrouwbare PMS-oplossing

OPERA is een full-stack oplossing voor individuele hotels, hotelcollecties en hotelketens. Zij verwachten dat hun PMS hen nooit in de steek laat, want er staat gewoon te veel op het spel. Van het managen van de dagelijkse gang van zaken, het vervullen van gastenwensen, optimaliseren van de omzet tot iedereen voorzien van accurate informatie. Als hotelier heb je veel ballen hoog te houden.

Dan is het fijn om te vertrouwen op een systeem met een bewezen staat van dienst. Een Property Management Systeem dat door de jaren heen is doorontwikkeld tot een state-of-the-art IT-oplossing voor de hospitality industrie. Een PMS met een zeer goede gebruikservaring. Voeg daar de Van Hessen care & support aan toe en jouw doel om uitzonderlijke gastbelevingen te creëren is binnen handbereik.

Waar blinkt OPERA in uit?

Multi property functionaliteit

Met meerdere hotels in jouw portfolio is het gebruik van de multi-property functionaliteit van OPERA een must. Want om een hotelketen of hotelcollectie succesvol te bestieren moet je kunnen vertrouwen op je PMS. Opera biedt alles wat je nodig hebt. Zoals het centraliseren van sales en reserveringen, uitgebreide rapportages en het vergelijken van de resultaten.

Nieuwe hotels kunnen snel, eenvoudig en betaalbaar in het PMS worden geïntegreerd.

  • Delen van profielen
  • Cross selling tussen de verschillende hotels en afdelingen
  • Centraliseren van de backoffice
  • Centrale rapportages
  • Eenvoudige toegang tot meerdere hotels

Dashboard

Alle belangrijke informatie is altijd binnen handbereik met het OPERA-dashboard. Krijg snel overzicht en grip op alle informatie en heb altijd toegang tot operationele handelingen, zoals het maken van reserveringen of een check in/out.

  • Gemakkelijk in gebruik
  • Duidelijk overzicht
  • Maak je eigen dashboard

Gedetailleerde rapportages

OPERA heeft een groot aantal voorgedefinieerde rapporten. Ze zijn een waardevol hulpmiddel voor het managen, raadplegen en analyseren van alle data. De meeste rapporten hebben uitgebreide parameters om de gewenste informatie eruit te kristalliseren. Al deze informatie kan worden geëxporteerd naar verschillende bestandsformaten.

  • A la carte rapportage met de OPERA Simple Reporting tool
  • Onderverdeeld in overzichtelijke aanpasbare rapportgroepen
  • Geavanceerde rapport planner

Lift je bedrijf naar een hoger niveau

OPERA PMS is al vele jaren de meest toonaangevende PMS in de wereld. Geen wonder dat hotels deze geavanceerde software gebruiken. Het helpt je om jouw dagelijkse activiteiten professioneel te managen, de bedrijfsdoelen te behalen en geeft je mogelijkheden om de gastenbeleving te verbeteren.

Makkelijk te integreren met andere systemen

Er is een ruime keuze aan gecertificeerde koppelingen mogelijk. Uitwisseling van gegevens kan via exporttools, online en real-time. De mogelijkheden zijn eindeloos, van het aansluiten van je boekhoudsoftware, sleutelkaart systeem, airconditioning, betaalapparatuur tot integraties met revenue management systemen.

  • Naadloze interface koppelingen
  • Meer dan 4000 gecertificeerde integraties
  • Aansluiting op meerdere systemen mogelijk in diverse categorieën. Zoals yield, boekhoudprogramma’s distributiekanalen en meer

Uitgebreide housekeeping mogelijkheden

De OPERA housekeeping module biedt een brede waaier aan functionaliteiten die essentieel zijn voor de afdeling housekeeping. Breid de verschillende menu’s uit, of schakel bepaalde functionaliteiten aan of uit, afhankelijk van jouw operationele wensen. Je bespaart hiermee tijd en moeite, die je kunt gebruiken om de gastbeleving op de kamers te verbeteren.

  • Manage housekeeping dag in, dag uit
  • Genereer automatisch taak overzichten
  • Meerdere kamer statussen mogelijk
  • Geavanceerde facilitymanagement

Sales & Catering Management

Vertrouw op OPERA Sales & Catering voor het runnen van een efficiënte, professionele banquet sales afdeling. Deze module is naadloos geïntegreerd met jouw OPERA PMS-software.

Deze module optimaliseert de workflow, van het eerste gastencontact tot aftersales. Herinneringen en to do lijstjes zijn volledig geautomatiseerd. De planning, operationele aanpak, interne communicatie, het maximaliseren van de omzet en het stroomlijnen van sales. Deze module kan alles!

  • PMS en Sales & Catering in één database
  • Uitgebreide statistieken en prognoses
  • Goed managen van de banquet afdeling
  • Aanpasbare offertes, contracten en functie sheets

HOE KUNNEN WIJ JE HELPEN?

Wil je een demo of meer informatie over OPERA PMS?

Laat ons weten hoe we je kunnen helpen. Neem direct telefonisch contact met ons op, of laat een bericht achter via het contactformulier. We nemen snel contact met je op.

Meer informatie? Neem op elk moment contact met ons op!

Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"In vergelijking met de concurrenten is de service na verkoop het grootste voordeel! Het team is toegankelijk, lokaal, vriendelijk en technisch onderlegd."

Sebastien François Le Plaza Brussel
Van Hessen

Laarstraat 35
BE-3190 Boortmeerbeek
Tel: +32 16 60 70 20
info@vanhessen.be

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
2021 VAN HESSEN - Alle rechten voorbehouden
Privacy policy | Algemene voorwaarden Van Hessen |