Inventory Management - oplossingen voor voorraadbeheer
- Efficiënt beheer van inventaris en materialen
- Optimaliseer marges
- Controle op inslag, F&B kosten en de uitgifte van goederen
- Baseer het inkoopbeleid op exacte informatie
Guide. Deliver. Care.
Wij helpen je graag met het vinden van de perfecte IT oplossing voor jouw bedrijf. Bel ons op +32 16 60 70 20, of laat een bericht achter op sales@vanhessen.be
Altijd controle over je inventaris en cashflow
Onze Inventory Management modules zijn een goede aanvulling op je POS-systeem. Ze zijn volledig op maat gemaakt om te voldoen aan de vereisten van de hotel- en horecabranche. Deze uitgebreide modules maken voorraadbeheer overzichtelijk en registreren alle inkomende en uitgaande goederen. Je kunt gemakkelijk online bestellingen plaatsen en rechtstreeks naar de leveranciers sturen.
In de modules beheer je de goederenvoorraden en houd je overzicht over de verkoopkosten, beschikbare voorraad en krijg je bestel suggesties voor de benodigde voorraad. Dit zorgt voor overzicht op de dagelijkse uitgaven en grip op je food cost.
Onze oplossingen zijn geschikt voor elk type hotel of horecabedrijf, ongeacht de grootte of complexiteit.
Waarin blinken onze Inventory Management oplossingen uit?
Bestelmodule
- Bestel jouw goederen rechtstreeks bij de leverancier
- Zoek de scherpste inkoopprijzen in de markt door automatisch de biedingen van meerdere leveranciers op te vragen
- Krijg een notificatie als hoeveelheden hoger of lager uitvallen dan gebruikelijk
- Ontvang automatische bestel suggesties als voorraadniveaus veranderen
Ontvangstmodule
- Ontvangen goederen automatisch geadministreerd in de voorraad
- Functionaliteit om goederen te retourneren
Inventarisopname
- Gedeeltelijke of volledige inventarisopname
- Inventarisopname per outlet of horecabedrijf
- Mobiel voorraden tellen
- Duidelijke rapportage van afwijkingen
Menu, recept- & allergenen management
Door verkoopartikelen en recepten uit het POS-systeem te koppelen aan het Inventory Managementsysteem, wordt de voorraad automatisch bijgewerkt met elk verkocht artikel. Het is een makkelijke en effectieve manier om je resultaten te managen, kosten te beheersen, voorraadsaldo bij te houden en goederenstromen te controleren.
- Krijg goed inzicht in de kosten, marges en verspilling
- Verkochte items via jouw POS-systeem kunnen automatisch uit de voorraad worden gehaald
- Informatie over voedingsstoffen en allergenen beschikbaar per artikel en recept
Verbeterde rapportage
- Uitgebreide rapportagemodule
- Vergelijk werkelijke kosten versus geraamde kosten
- Analyseer verkooptrends
- Track alle data en vind mogelijkheden om de kosten te verlagen
- Exporteren naar Excel of PDF
Integratie
- Geautomatiseerd bestellen via een B-to-B-interface
- Zet pakbonnen van ontvangen goederen om in facturen en exporteer ze rechtstreeks naar je boekhoudsysteem
Vergelijk de voorraadoplossingen | Inventory Management software | Materials Control software |
---|---|---|
Cloud | ✓ | |
On premise | ✓ | |
Cloud rapportage | ✓ | |
Beschikbaar in meerdere talen | ✓ | ✓ |
Multi-property | ✓ | ✓ |
Mobiele inventarisatie | ✓ | ✓ |
E-learning | ✓ | |
Boekhoudpakket integratie | ✓ | ✓ |
Datawarehouse integratie | ✓ | |
B2B bestellingen integratie | ✓ | ✓ |
Beschikbaar voor Simphony POS | ✓ | ✓ |
De inventory management oplossingen voor jouw voorraadbeheer zijn beschikbaar op:
Simphony: Oracle MICROS Simphony is onze premium cloud hospitality management oplossing. Het biedt de beste point-of-sale (POS) en back-office functionaliteiten voor jouw restaurant of F&B organisatie. Combineer Simphony met onze Van Hessen care & support en je geeft de concurrentie het nakijken.
Ontdek Simphony