Gift & Loyalty Module
- Verhoog de omzet
- Verleid gasten voor een herhaalbezoek
- Naadloos geïntegreerd in Oracle MICROS Simphony POS



Guide. Deliver. Care.
Wij helpen je graag met het vinden van de perfecte IT oplossing voor jouw Gift & Loyalty noden. Bel ons op +32 16 60 70 20, of laat een bericht achter op sales@vanhessen.be
Het Gift & Loyalty programma dat ervoor zorgt dat gasten blijven terugkomen
Vaste- en terugkerende gasten zijn van levensbelang voor elk restaurant. Dus waarom niet de omzet verhogen met het Oracle MICROS Gift & Loyalty-programma? Deze module kan worden beheerd vanuit één centraal platform binnen het Oracle MICROS Simphony POS-systeem.
Bouw aan de loyaliteit van je gasten met flexibele promoties
- Maak je eigen speciale aanbiedingen
- Door met doelgroep segmentatie te werken, kunnen marketingmanagers Gift & Loyalty gebruiken voor gerichte marketing en promoties
- Nieuwe gasten krijgen punten bij hun 1e bezoek, zonder dat ze zich vooraf hoeven te registreren
- Self-servicetools voor gasten om hun activiteit te monitoren
- Beloon op basis van op bezoekfrequentie, gespendeerde bedragen of gekochte items
- Beloon gasten op verschillende manieren, zoals met coupons, geschenken, kortingen of vouchers
Operationeel gebruik
- Nieuwe klantenkaarten uitgeven, het huidige saldo controleren of opwaarderen
- Eenvoudig te beheren vanuit het kassasysteem of de kiosk
- Uitgebreide rapportage
- De Gift & Loyalty module kan ook intern worden gebruiken, zoals voor het registreren van personeelsmaaltijden of medewerker voordelen
- Cloudgebaseerd, meertalig en geschikt voor multi-property horeca.
Verkopen van cadeaubonnen
Een cadeaubon kan een prachtig presentje zijn, vooral als het mooi is ingepakt en gepresenteerd.
Verkoop cadeaubonnen om meer gasten te ontvangen en extra inkomsten te genereren.
Het is een interessante manier om je bedrijf te promoten, nieuwe gasten aan te trekken en terugkerende bezoeken te stimuleren.
Gift & Loyalty is naadloos geïntegreerd in Oracle MICROS Simphony POS
Oracle MICROS Simphony is ongetwijfeld de meest premium cloud hospitality managementoplossing. Het biedt de beste point-of-sale (POS) en backoffice-functionaliteiten voor elk type Restaurant of Horecabedrijf. Met Simphony POS en Van Hessen care & support ben je de concurrentie altijd een stapje voor.
Ontdek SimphonyBen je er niet zeker van welke oplossing het beste bij je past?
Laten we het samen uitzoeken! Neem contact op en wij begeleiden je persoonlijk door de wirwar aan IT-oplossingen.
Hoe kunnen wij je helpen?
Laat een bericht achter en wij nemen snel contact op!
"*" indicates required fields